במאמר הבא תוכלו לקרוא על פרסום בפייסבוק אין ספק שפייסבוק היא פלטפורמת
שיווק רבת עוצמה עם מיליוני משתמשים פעילים בכל רחבי העולם.
עם זאת, ישנם דברים מסוימים שעליך לדעת עליהם, כך שתוכל להשתמש בכלי זה בהצלחה.
פרסום בפייסבוק שלב ראשון
בוא נדבר קודם על כלי הפרסום ונארגן חשבון.
כלי פרסום – כמו יצירת פרסומת דרך אתר אינטרנט, אותה פלטפורמה
זמינה עבורך בפייסבוק, כלה מנהל המודעות של פייסבוק,
פיקסל פייסבוק, קהל פייסבוק ומודעות קונה פוטנציאליות בפייסבוק.
לדוגמה, אתה יכול ליצור פרסומת על-ידי הודעה ספציפית,
אסטרטגיה עבור מודעה, בחירת הקהל ושיטת פילוח כדי להגיע לקהל עם ההודעה הספציפית.
עם מנהל המודעות של פייסבוק אתה יכול ליצור מודעות
מולטימדיה עם וידאו, טקסט, תמונה, פריסה וכו', עם אפשרויות
פילוח גמישות ולעקוב ולהשוות ביצועים בכל המודעות שלך.
פיקסל פייסבוק הוא הרחבה של מנהל המודעות שהיא דרך
פשוטה לזהות את הנוכחות של המודעות שלך ברשת החברתית.
אתה יכול להגדיר חשבונות מודעות לבדיקה, מה שמאפשר לך
לעקוב אחר הביצועים של מודעות פייסבוק שלך
ולבדוק במהירות את הביצועים של מודעות פייסבוק עבורך.
אתה יכול גם להגדיר תצוגה מקדימה של מודעות פייסבוק כדי לראות אילו סוגי קהלים רואים את המודעות שלך.
קהל פייסבוק הוא כלי שימושי מאוד לניהול הקהל שלך בקנה מידה.
על-ידי כך שפייסבוק קהל תוכל ליצור קהלי יעד עבור המודעות שלך בהתבסס על אזור המשתמשים.
מודעות קונה פוטנציאליות בפייסבוק דומות לקהל של פייסבוק,
אך הן יקרות יותר ומספקות אפשרויות נוספות. כאן, באפשרותך ליצור קהלי יעד עם דרישות ספציפיות מאוד, בהתבסס על המין, המיקום והגיל.
מודעות קונה פוטנציאליות בפייסבוק הן כלי מצוין לפילוח פלח שיש לו תקציבים מוגבלים מאוד, או שכבר יש להם דפי פייסבוק או חשבונות שכבר אינם פעילים.
לבסוף, יש את מנהל המודעות של פייסבוק, שבו תוכל לפרסם ולפקח על המודעות שלך ולראות איך הן מתפקדות.
פרסום בפייסבוק איך לפרסם נכון
כדי לפרסם בפייסבוק, אתה יכול לבנות ישירות מודעות משלך או לקבל מודעות ייעודיות או מסע פרסום ייעודי. ניתן לחלק את ההודעה לשני חלקים.
פרסום, שהוא הבסיס למסע הפרסום.
כמוסת תוכן, שהיא חלק מהמווה, יחד עם הכיתוב ומידע מסוים על המוצר או השירות.
פרסום, שהוא הבסיס למסע הפרסום. כמוסת תוכן, שהיא חלק מהמווה, יחד עם הכיתוב ומידע מסוים על המוצר או השירות.
בנוסף לתוכן הרגיל שאתה יכול לראות בפייסבוק, אתה יכול גם למקם מודעות עם תוכן מותאם אישית.
עוד מאמרים באתר עסקים מומלצים:
הנתונים של מסע הפרסום מאוחסנים במטא-נתונים. מטה-נתונים
אלה מכילים תיאור מוצר, שם מותג, תאריך הפרסום, יוצרי הפרסום והמאפיינים הדמוגרפיים, הדרושים לביצוע יצירת הפרופיל הדמוגרפי.
כל המידע המשמש לקבלת ההחלטה על קהל היעד,
שיטת פילוח, ממדי הפרסום ואורך הפרסום מאוחסן בפרופילי המשתמשים.
בנוסף, אתה יכול להוסיף כפתור אינטראקטיבי למופת כדי להגביר את האינטראקציה בין הקהל
פרופיל המשתמש של פייסבוק מסייע ביצירת פרופיל קהל של המשתמש הנוכחי. אתה יכול לבדוק את הפרופיל של המשתמש הנוכחי,
מהי היסטוריית הגלישה שלו ולחץ דרך אזור העניין, אם משתמשי פייסבוק בעלי אותם תחומי
עניין ביקרו במועדה. בנוסף, אתה יכול לקשר את מנהל המודעות של פייסבוק לחשבון המשתמש, זו הדרך הטובה ביותר לקבוע איזה קהל ראה את
באפשרותך לעקוב אחר כל העסקאות שיצרת על-ידי מעקב אחר הקליקים
שנוצרו במודעות או בהמרות שיצרת באתרי האינטרנט שלך.
אתה יכול גם ללכוד פרטים על התעבורה שראתה את התעבורה שלך,
לדוגמה, סוג הדפדפן, מערכת ההפעלה, גודל חלון הדפדפן, תדירות המבקרים ויעדי הנסיעה.
רשתות חברתיות ויחסי ציבור
קיימות מספר דרכים שבהן באפשרותך להשפיע על הרשתות החברתיות באמצעות יחסי ציבור.
אסטרטגיות אלה כוללות בלוגים, הערות על אתרי מדיה רלוונטיים, קישורי שיתוף ועוד.
בפלטפורמת פייסבוק, קיימות דרכים שונות לשתף את העדכונים שלך ברשתות חברתיות. הראשון והקלות ביותר הוא באמצעות לחצני השיתוף.
מנהל הפרסום של פייסבוק, באפשרותך ליצור קבוצות פילוח שונות. באמצעות הקטגוריות והלייקים ותחומים, תוכל לקבל מושג טוב יותר לגבי קהל היעד שלך.
דרך 'מנהל המודעות' של פייסבוק, אתה יכול ליצור קבוצות תחומי עניין שונות,
תוך שימוש במטרות שלך. עם כל אחד מתאי העניין השונים, אתה יכול ליצור משלך,
אבל תצטרך להוסיף קוד ייחודי. לאחר מכן פייסבוק תציג את המודעות על קבוצה של ההזנות החדשותיות, ותוצג את המסננים.
הגישה השלישית היא להשתמש בשתי מודעות, עם שני טקסטים שונים. כפי שאמרתי קודם,
תוכל להגדיל את החשיפה על-ידי פיצול המודעות לשתי מודעות, עם טקסט שונה.
אתה יכול להוסיף קוד HTML שונה, עם כל מותנה, המורכבת מקישור
ותמונה. אתה יכול גם להוסיף מטה-נתונים שונים בכל מודעות, ופייסבוק תציג את המודעות בהזנות שונות.