כיצד לתקן דלת מבלי להתקשר מנעולן מוסמך

מנעולן מוסמך – אם יש לך דלת או כל סוג אחר של דלת נעולה, לא משנה מה הגודל. יש כמה צעדים שאתה צריך לעקוב לפני שאתה מנסה ללמוד איך לתקן דלת בעצמך. קודם כל, אם אתה לא יכול לפתוח את הדלת בעצמך, אפילו לא חושב לנסות. התקשר מנעולן מקומי לצאת ולחפש אותו בשבילך. או אם אתה יודע מה אתה עושה, לפתוח אותו בעצמך. לקרוא למנעולן זה הרבה פחות יקר מאשר לתקן דלת פגומה.

מה צריך לעשות כשהדלת תקועה

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לזהות את הבעיה. זה דבר אחד לדעת את הבעיה. אבל זה דבר אחר לגמרי כדי להיות מסוגל לתקן את זה. מנעולן לא יתקשה לזהות את הבעיה. אם תגיד לו מה זה. עם זאת, אם תשאיר את המשימה למישהו אחר. ייתכן שאין לו את הכלים או ההכשרה המתאימים כדי להגיע לשורש הבעיה שלך.

לאחר מכן, הדבר הראשון שהמנעולן מוסמך יצטרך לעשות הוא להוציא את הבורג שמחבר את ידית הדלת למנעול. בדרך כלל אתה יכול לעשות את זה עם מברג. ברגע שהבורג יצא, המנעולן יצטרך לשחרר אותו מהמנעול עצמו. הם בדרך כלל יכולים להגיע למנעול עם מפתח. או לפעמים אפילו רק את הידית.

לאחר שהמנעול והבורג אינם מחוברים. באפשרותך להתחיל לעבוד על המנעול. התחל על ידי להכות את המנעול עצמו עם פטיש או בר חטטן. אם אתה רוצה. אתה יכול להשתמש בלהב שטוח כדי לגרד את ציפוי השעווה הישן שיכול להצטבר בחלק הפנימי של המנעול. הקפד לא לפגוע במנעול עצמו. רק תוודא שאתה לא עושה שום נזק קבוע.

והמנעולן מוסמך יצטרך להוציא את הידית הישנה. זה יהיה קל יותר אם חברת הנעילה שלחה לך בורר נעילה מיוחד או שיש לה מכשיר מיוחד להסרת נקודות אחיזה. אתה בדרך כלל יכול לקבל את זה מטופל ללא בעיות.

מנעולן מוסמך

הכללים שצריך לדעת שרוצים לפתוח את המנעול

לאחר מכן, אתה צריך לפתוח את הצלחת שמחזיקה את המנעול במקום. שוב, בדרך כלל ניתן לעשות זאת ללא כלי. פשוט תשתמש במברג. ברגע שהצלחת אינה מפורק, תצטרך לחפש כל סימנים של נזק. אם יש כאלה, פשוט תחליף אותם. בדגמים מסוימים, יש מחזיק מפתח מתכת שיכול בקלות לדפוק לתוך המנעול עצמו כדי לשמור על הידית החדשה במקום.

לבסוף, יהיה עליך להסיר את מנגנון הנעילה. לפעמים, זה עניין פשוט של משיכת אותו. אבל בפעמים אחרות ייתכן שיהיה עליך לפתוח את הפינים או המנופים. שוב, אם יש בעיות, תתקשר למנעולן.

כפי שאתה יכול לראות, ללמוד איך לתקן דלת ללא מנעולן יכול להיות קצת מסובך. אבל, אם אתה לוקח את הזמן להתקשר אחד ולהסביר את הבעיה שלך, הם בדרך כלל יוכלו לפתור במהירות את הבעיה. הדבר החשוב הוא שתהיה לך סבלנות. אל תצפה לפתוח את הדלת שלך בעוד כמה שעות. מנעולנים לוקחים את עבודתם ברצינות רבה. אם אתה נעול מחוץ לבית שלך, הם יכולים לעתים קרובות לעשות את העבודה בכמה דקות.

מנעולן מוסמך כמה כללים לסיום שחשוב להבין

ישנן מספר דרכים אחרות להגן על עצמך בזמן מנעולן הוא מקבל לעבודה. אין להשאיר חפצים יקרי ערך בדלת הלא נעולה. וברגע שאתם צריכים תיקון דלת מחיר מדבר בשם עצמו. תבקשו את המחיר הנמוך ביותר. עשויים להיות מסוגלים לקבל גישה עם מפתח, אבל זה כמעט בטוח כי מנעולן לא יוכל לפתוח את הדלת ללא מפתח. אם יש צורך בנעילת חירום/פתיחה. ודא שיש לך מפתח למוסך. אם יש לך מפתח רכב רזרבי, תמיד לשאת אותו איתך. גם אם אתה בדרך כלל לא משתמש במוסך שלך לאחסון. אתה אף פעם לא יודע מתי אתה צריך את זה.

כפי שהוזכר לעיל, לעולם אל תנעל את עצמך מחוץ לביתך. יש אנשים שמתפתים פשוט לצאת לדרך ולקרוא למנעולן מוסמך ברגע שהם מרגישים שהמנעולים מחוץ להישג ידם. זה אף פעם לא רעיון טוב. השארת דלת פתוחה עלולה לעיתים קרובות לגרום לאובדן רכושכם ולחופש שלכם. אז זה הרבה יותר טוב להתקשר מנעולן מקצועי במקרה הראשון, ולאחר מכן אם הבעיה נמשכת, לקבוע פגישה כדי לראות מנעולן באופן אישי.

אחד הדברים שאתה צריך להימנע כאשר לומדים איך לתקן דלת בלי להתקשר מנעולן הוא לקנות חלק חלופי זול עבור המנעולים הקיימים שלך. לעתים קרובות החלק שאתה קונה הוא לא מוצר איכותי ולא יחזיק מעמד כל עוד החלק המקורי. משמעות הדבר היא שייתכן שיהיה עליך להתקשר למנעולן יותר מפעם אחת כדי להחליף או לתקן את המנעול. כדאי גם לבדוק עם היצרן כדי לראות איזה סוג של חלק אתה צריך להשיג.

ניווט באתר kodo
ריהוט למספרה
מידע חופשי
ריהוט למספרה מאיפה מתחילים

ריהוט למספרה נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר בתפעול העסק- זה מעניק את הפנים למספרה ומאפשר ללקוחות להרגיש בנוח כאשר הם מגיעים למקום. סוג הרהיטים בהם

כלי נעילה
בעלי מקצוע
איתור כלי נעילה נכון

כלי נעילה בעידן המודרני, כלי נעילה הפכו מתוחכמים יותר ויותר. הודות לצמיחה הנפיצה של שיטות בניית נעילה DIY (עשה זאת בעצמך). כיום, ניתן לקנות ולהשתמש